Nemzeti Utalvány
Érték névértéken felül
A 2019-ben megszűnt Erzsébet-utalvány helyére a cafeteria-piacon 2020-ban a Magyar Utalvány Zrt., a magyar juttatási piac egyetlen, 100%-ban hazai tulajdonú szereplője lépett. A Nemzeti Utalvány egy széles körben felhasználható, kedvezményes adózással elérhető, mindennapi szükségletekre fordítható juttatás. Névértékén felül mind a munkaadók, mind a munkavállalók, mind a beváltóhelyek számára komoly hozzáadott értéket képvisel.
Célok, feladatok
A Nemzeti Utalvány ismertségének felépítése, piacépítés és az értékesítés támogatása. De mindenekelőtt bizalomépítés az üzleti körökben, a szakmai hitelesség erősítése és a termék láthatóságának növelése.
Megoldások
Kommunikációs és marketingstratégia kialakítása után, a megvalósításban fontos szerepet kapott a lakossági és vállalati közönséget célzó tartalommarketing megtervezése és kivitelezése (közösségi média és blog), a sales-tevékenységet támogató eszközök kialakítása, valamint a sajtó felé megvalósuló kommunikáció (monitoring és PR). A márka felépítésében szerepet kapott még a weboldal kialakítása, és az annak ismertségét növelő PPC aktivitások.