EFOTT
Komplikált célcsoportok, nehezített pálya
Az EFOTT Magyarország egyik legnagyobb és legrégebbi múltra visszatekintő zenei fesztiválja. Gazdag hagyományokkal és évről évre a megújulás ígéretével várja az egyetemista ifjúságot.
A járvány után zsúfoltan indult újra a fesztiválszezon: a konkurenciától hangosan dübörgő médiazajban, megemelkedett árakkal próbáltak megfelelni a résztvevők a felfokozott elvárásoknak és a részben megváltozott szokásoknak.
Az EFOTT projektben a márka megújítását, újrapozícionálását, stratégiai, rendezvényszervezési, online marketing és média PR feladatokat egyaránt elláttunk.
Célok, feladatok
Kiemelt cél volt a jegyeladás, az értékesítés támogatása.
Ezzel összefüggésben a márka újragondolása, az EFOTT 365 ernyőmárka felépítése, a zöld fesztivál percepciójának erősítése.
Megcélozva speciálisan összetett, és komoly elvárásokkal rendelkező célcsoportot.
Megvalósítás, megoldások
Az Y és Z generációk igényeire hangolt „Tied a fesztivál!” koncepcióban:
Létrehoztuk a www.tiedafesztival.hu oldalt, aminek célja, hogy aktivitást váltson ki, és a látogató érezze, hogy ez a fesztivál most róla szól.
Magyar top-nevekből álló márkanagykövetekre bíztuk a célközönségünk számára hiteles kommunikációt.
A legfontosabb információkat – headlinerek, hátralévő idők, jegyvásárlás – kattintás nélkül a főoldalon tettük elérhetővé.
Tömör szöveges tartalom mellett rengeteg animált képet és videót használtunk, és osztottunk meg folyamatosan a fiatalokat legjobban elérő csatornákon (pl. tiktok).
Az üzenetek eljuttatásába bevontuk HÖOK megújított országos promóterhálózatát is.
Eredmények
A kommunikáció minden tekintetben elérte céljait.
Kimagasló részvétellel pörgött Magyarország legnagyobb, legzöldebb és legsportosabb egyetemi bulija. Már az első napon rekord számú fesztiválozó érkezett, és maradt a parádés fesztiválhangulatban, élvezte a páratlan élményeket 5 napon át.
8%-os organikus növekedés a sajtómegjelenésekben.