Projektek
Nemzeti Utalvány
Érték névértéken felül
A 2019-ben megszűnt Erzsébet-utalvány helyére a cafeteria-piacon 2020-ban a Magyar Utalvány Zrt., a magyar juttatási piac egyetlen, 100%-ban hazai tulajdonú szereplője lépett…
Baptista Szeretetszolgálat – Climate of Change
Kommunikáció és rendezvények
A Climate of Change a klímaváltozás problémáját középpontba helyező nemzetközi kezdeményezés, melynek magyarországi aktivitásait a Baptista Szeretetszolgálat koordinálja.
Fitbalance – Életmód- és sportfesztivál
Rendezvény lebonyolítás
A rendezvény célja, hogy ösztönözze az egészségesebb életmód kialakítását és fenntartását, valamint, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres sportolás fontosságára.
Fitbalance kids – Életmód, sport családoknak gyerekeknek
Rendezvény lebonyolítás
A Fitbalance brand legfiatalabb tagja, egy önálló családi és gyereksport rendezvény, mely kimondottan a 3-18 éves fiatalokat és családjukat célozza.
Fót – Hagyomány és innováció a városarculatban
Élhető városmarketing
Fót logójának és kisarculatának megtervezése volt az alapfeladat, ami természetesen sokkal szélesebb és mélyebb átgondolást igényelt.