Projektek

EFOTT

Komplikált célcsoportok, nehezített pálya

Az EFOTT Magyarország egyik legnagyobb és legrégebbi múltra visszatekintő zenei fesztiválja. Gazdag hagyományokkal és évről évre a megújulás ígéretével várja az egyetemista ifjúságot.

Sansin

Ismeretlen márkából love brand

Az első magyar vegán mosószer márka: vegán, organikus és környezetbarát magyar termékek. A Sansin termékek között egyaránt megtalálhatóak mosószerek, öblítők, babatermékek valamint női és férfi kozmetikumok.

Blockben

Az ismeretlen megszelídítése: edukáció egy szkeptikus piacon

A BlockBen egy észt bejegyzésű fintech cég, melynek célja, hogy széleskörű és innovatív szolgáltatási palettájával újszerű válaszokat adjon aktuális pénzügyi kérdésekre.

Írd alá

Határokon túllépő kommunikáció és siker

A Székely Nemzeti Tanács európai uniós aláírásgyűjtő kezdeményezését támogató aláírásgyűjtő kampány. A petíció célja a nemzeti kisebbségek uniós forrásokhoz való közvetlen hozzáférése.

Nemzeti Utalvány

Érték névértéken felül

A 2019-ben megszűnt Erzsébet-utalvány helyére a cafeteria-piacon 2020-ban a Magyar Utalvány Zrt., a magyar juttatási piac egyetlen, 100%-ban hazai tulajdonú szereplője lépett…

Nective

Okos re-branding

Feladatunk volt az okosotthon rendszer átnevezése, valamint online és offline márkamegjelenéseinek stratégiai tervezése, és a terv operatív végrehajtása.

Pek-Snack

Friss termékeknek friss márka-kommunikáció

A márka vizuális kommunikációjának frissítése és média PR feladatok.

Baptista Szeretetszolgálat – Climate of Change

Kommunikáció és rendezvények

A Climate of Change a klímaváltozás problémáját középpontba helyező nemzetközi kezdeményezés, melynek magyarországi aktivitásait a Baptista Szeretetszolgálat koordinálja.

Fitbalance – Életmód- és sportfesztivál

Rendezvény lebonyolítás

A rendezvény célja, hogy ösztönözze az egészségesebb életmód kialakítását és fenntartását, valamint, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres sportolás fontosságára.

Fitbalance kids – Életmód, sport családoknak gyerekeknek

Rendezvény lebonyolítás

A Fitbalance brand legfiatalabb tagja, egy önálló családi és gyereksport rendezvény, mely kimondottan a 3-18 éves fiatalokat és családjukat célozza.

Fót – Hagyomány és innováció a városarculatban

Élhető városmarketing

Fót logójának és kisarculatának megtervezése volt az alapfeladat, ami természetesen sokkal szélesebb és mélyebb átgondolást igényelt.

Akik már megbíztak bennünk