Think Tank
Kiemelt tudású, tapasztalatú szakemberek kutató- és alkotóműhelye vagyunk. Elemzünk, analizálunk, kutatunk.
Jellemzően 1000 – 3500 fős kutatásokat végzünk, többek között, fogyasztói insightok, attitűdök témáiban. Ez az alapja annak, hogy stratégiai gondolkodásunk működő, valóban célt érő ötletekhez, megoldásokhoz vezessenek.
Ügynökség
PR, marketing kampányokat tervezünk és végre is hajtunk.
Csináljuk, amit más hagyományos ügynökség is, csak korszerűbb szemlélettel: több golyót is elgurítunk, hogy lássuk, melyik jut messzebbre, rendszeresen AB tesztelünk.
Beletesszük a munkát, aztán visszamérünk, tesztelünk, és módosítunk, ha kell, hogy elérjük a kitűzött KPI-okat.
Produkció
Magas színvonalon valósítjuk meg az elképzeléseket.
Legyen szó rendezvények teljes körű lebonyolításáról, sajtótájékoztatókról. Kampányokhoz kapcsolódó fotók, videók készítéséről, webfejlesztésekről vagy animációs munkákról.
Saját csapattal, gyorsan, költséghatékonyan és rugalmasan dolgozunk
Amiben hiszünk
A problémák feltárásában, a helyzet elemzésében.
Az ötlet megalapozásában, az előkészítésben.
Az gondos kivitelezésben. A jól elvégzett munkában.
Ügyfeleik elégedettségében.
Célunk, hogy minden nap az ügyfeleink történeteiről szóljon.
Vezetőink
Énekes Bence
Csapatunk legnagyobb hajtóerejét az adja, ha látjuk ügyfeleink előmenetelét, átéljük velük sikereiket. Legyen szó hatékony kampányról, célt érő üzletfejlesztési stratégiáról vagy éppen a gyümölcsöző szinergiákról.
Tóth Gábor
Azért dolgozom, hogy minden nap az ügyfeleim történeteiről szóljon.
Pályámat a Délmagyarországnál kezdtem, ahol a print és az online kiadás főszerkesztője voltam. Később ügynökségi operatív igazgatóként dolgozhattam olyan ügyfelekkel, mint a Lidl, az MVM vagy a Szerencsejáték Zrt.
A NEST különleges látásmóddal, egyedi történetekkel segíti ügyfelei kommunikációját és alapozza meg üzleti sikereiket. Hiszen PR és marketing nélkül üzletet építeni – Stuart H. Britt gondolatával élve – olyan, mintha egy csinos lányra a sötétben kacsintgatnál: te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki sem.
Megyesi Melinda
A rendezvényszervezés számomra egy kreatív alkotóműhely. Két részből áll: egyrészt művészi szemléletből a koncepciók kitalálása során, másrészt projektszemléletből, ami az operatív és adminisztratív feladatokat öleli fel. Olyan csapatmunka, ahol az én feladatom az összes résztvevő összefogása az előkészítési fázistól kezdve a lebonyolításig, az ügyfél igényeit szem előtt tartva. Ez a sokszínűség és komplexitás mindig új kihívások elé állít, új lendületet ad a hétköznapokban. Célom, hogy a lehető legtöbb álmot váltsuk valóra közösen!
Siklós Erik
Több mint 35 éve kommunikálok hivatásszerűen. Riporterként, újságíróként főszerkesztőként a média minden műfajában – a rádiótól a printen, a weben, a videón át a televízióig – dolgoztam, alkottam (szeretném hinni), közben mindig foglalkoztam PR-ral és szponzorációs projektekkel.
A Magyar Olimpiai Bizottság marketing és kommunikációs igazgatójaként Magyarország meghatározó vállalataival és kiemelt ügynökségeivel dolgoztam együtt éveken át.
A kreatív, stratégiai, megoldásra törekvő gondolkodásom, a rugalmasságom, a kitartásom, a következetességem nem csak a gyerekeim felnevelésében segített.
Degré András
Úgy gondolom, hogy a jó kommunikáció (és marketing) mindig egy üzleti problémára, kérdésre ad válaszokat. A legjobb megoldásokat ügynökség és ügyfél partnerként, együtt gondolkodva tudja a leghatékonyabban megtalálni. A jó válaszok és megoldások keresésében és megtalálásában, az üzleti és a marketingkommunikációs oldal érdekeit egyaránt szem előtt tartva segítek építeni az ügyfelek márkáit és business-ét.