Think Tank

Kiemelt tudású, tapasztalatú szakemberek kutató- és alkotóműhelye vagyunk. Elemzünk, analizálunk, kutatunk.
Jellemzően 1000 – 3500 fős kutatásokat végzünk, többek között, fogyasztói insightok, attitűdök témáiban. Ez az alapja annak, hogy stratégiai gondolkodásunk működő, valóban célt érő ötletekhez, megoldásokhoz vezessenek.

Ügynökség

PR, marketing kampányokat tervezünk és végre is hajtunk.
Csináljuk, amit más hagyományos ügynökség is, csak korszerűbb szemlélettel: több golyót is elgurítunk, hogy lássuk, melyik jut messzebbre, rendszeresen AB tesztelünk.
Beletesszük a munkát, aztán visszamérünk, tesztelünk, és módosítunk, ha kell, hogy elérjük a kitűzött KPI-okat.

Produkció

Magas színvonalon valósítjuk meg az elképzeléseket.
Legyen szó rendezvények teljes körű lebonyolításáról, sajtótájékoztatókról. Kampányokhoz kapcsolódó fotók, videók készítéséről, webfejlesztésekről vagy animációs munkákról.
Saját csapattal, gyorsan, költséghatékonyan és rugalmasan dolgozunk

Amiben hiszünk

A problémák feltárásában, a helyzet elemzésében.
Az ötlet megalapozásában, az előkészítésben.
Az gondos kivitelezésben. A jól elvégzett munkában.
Ügyfeleik elégedettségében.
Célunk, hogy minden nap az ügyfeleink történeteiről szóljon.

Vezetőink

Énekes Bence

tulajdonos, ügyvezető

Csapatunk legnagyobb hajtóerejét az adja, ha látjuk ügyfeleink előmenetelét, átéljük velük sikereiket. Legyen szó hatékony kampányról, célt érő üzletfejlesztési stratégiáról vagy éppen a gyümölcsöző szinergiákról.

Tóth Gábor

ügyvezető-helyettes

Azért dolgozom, hogy minden nap az ügyfeleim történeteiről szóljon.
Pályámat a Délmagyarországnál kezdtem, ahol a print és az online kiadás főszerkesztője voltam. Később ügynökségi operatív igazgatóként dolgozhattam olyan ügyfelekkel, mint a Lidl, az MVM vagy a Szerencsejáték Zrt.
A NEST különleges látásmóddal, egyedi történetekkel segíti ügyfelei kommunikációját és alapozza meg üzleti sikereiket. Hiszen PR és marketing nélkül üzletet építeni – Stuart H. Britt gondolatával élve – olyan, mintha egy csinos lányra a sötétben kacsintgatnál: te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki sem.

Megyesi Melinda

rendezvény igazgató

A rendezvényszervezés számomra egy kreatív alkotóműhely. Két részből áll: egyrészt művészi szemléletből a koncepciók kitalálása során, másrészt projektszemléletből, ami az operatív és adminisztratív feladatokat öleli fel. Olyan csapatmunka, ahol az én feladatom az összes résztvevő összefogása az előkészítési fázistól kezdve a lebonyolításig, az ügyfél igényeit szem előtt tartva. Ez a sokszínűség és komplexitás mindig új kihívások elé állít, új lendületet ad a hétköznapokban. Célom, hogy a lehető legtöbb álmot váltsuk valóra közösen!

Siklós Erik

PR-igazgató

Több mint 35 éve kommunikálok hivatásszerűen. Riporterként, újságíróként főszerkesztőként a média minden műfajában – a rádiótól a printen, a weben, a videón át a televízióig – dolgoztam, alkottam (szeretném hinni), közben mindig foglalkoztam PR-ral és szponzorációs projektekkel.
A Magyar Olimpiai Bizottság marketing és kommunikációs igazgatójaként Magyarország meghatározó vállalataival és kiemelt ügynökségeivel dolgoztam együtt éveken át.
A kreatív, stratégiai, megoldásra törekvő gondolkodásom, a rugalmasságom, a kitartásom, a következetességem nem csak a gyerekeim felnevelésében segített.

Degré András

Head of strategy

Úgy gondolom, hogy a jó kommunikáció (és marketing) mindig egy üzleti problémára, kérdésre ad válaszokat. A legjobb megoldásokat ügynökség és ügyfél partnerként, együtt gondolkodva tudja a leghatékonyabban megtalálni. A jó válaszok és megoldások keresésében és megtalálásában, az üzleti és a marketingkommunikációs oldal érdekeit egyaránt szem előtt tartva segítek építeni az ügyfelek márkáit és business-ét.

Faragó Tamás

vezető kreatív tanácsadó

Kreatív szakemberként több évtizede egyengetem hazai és külföldi márkák útját. Részt veszek a kommunikációs stratégiák és a kommunikáció kialakításában, megvalósításában. Segítek abban, hogy a márkák és tulajdonosaik sikeressé váljanak.