Blog

Siklós Erik, aki PR-igazgatóként kapcsolódott be a NEST életébe
2023.03.22.
Az év elején érkezett a NEST-hez Siklós Erik, aki PR-igazgatóként kapcsolódott be a munkába. A MOB korábbi marketing és kommunikációs igazgatójával az első hónapok tapasztalatairól beszélgettünk. Nem lehet könnyű a Te korodban valami teljesen újba kezdeni. Hogyan lettél a Nest PR-igazgatója? Egyrészt a korról azt gondolom, hogy csak egy szám, másrészt a PR nem […]

Pénzügyi tudatosság és esélyteremtés
2022.12.14.
Elismerés, pozitív visszacsatolás és izgalmas kihívás egy jól ismert, megbízható márka további fejlődéséért dolgozni. A Provident jelentős értékeket képvisel a hazai pénzügyi szektorban. A NEST-re jellemző think tank gondolkodással igyekszünk még közelebb vinni a márkát az emberekhez, segítünk tovább építeni a bizalmat, a személyes kapcsolatokat, valamint a pénzügyi tudatosságot a mindennapokban. „A Provident az elmúlt években összesen 9 kategóriában nyerte el a ClientFirst Consulting által alapított […]

Az ismeretlen Gen Z
Digitális bennszülöttek élő kapcsolatok hatása alatt
2022.11.15.
A kutatás célja volt képet kapni a mai egyetemisták önmeghatározásáról és lehetőségeiről. Árnyalni szabadidős elfoglaltságaikat, (mikro)közösségi viselkedésüket, elköteleződésüket és elkötelezhetőségüket. Az általános kérdéseket követően pedig speciálisan a fesztiválokkal és az EFOTT-tal kapcsolatos tapasztalataikról, tudásukról beszélgettünk velük. Válaszaik segítségével mélyíteni tudtuk a primer elégedettségi kutatásból szerzett tudásunkat. Egy előre meghatározott kérdéssor mentén haladtunk végig, melyben az […]

Mi is az a WEB3? Elmagyarázzuk a lehető legegyszerűbben
2022.01.28.
Az utóbbi időben a LinkedIn-en, a Twitter-en és egyéb közösségi platformokon nem olvashatunk szinte másról, mint a WEB3-ról. Ez kíváncsivá tett minket, így kicsit mélyebbre ástunk a témában, hogy neked már ne kelljen. Napjainkban az életünk csaknem minden területén internetes szolgáltatásokat használunk. Az internet jelentős mértékben átformálta mindennapjainkat. A társadalom rohamos fejlődésével szükség volt a […]

Facebook Bulletin: a tartalommarketing új csodafegyvere
2021.07.02.
A tartalmak előállításához szükséges erőforrásokat természetesen a Bulletin használatával sem spórolhatjuk meg, az viszont, hogy elérhessük vele a célközönségünket, egyelőre – ahogy a legtöbb, induló platform esetében – ingyenes lesz.

Mit várnak a magyarok az idei nyártól?
2021.06.18.
Több mint 1000 ember megkérdezésével, nem, életkor és lakóhely szerinti eloszlás alapján a hazai lakosság összetételét tükröző kutatásban térképeztük fel, hogyan készülnek a magyarok az idei nyárra – az eredmények azt mutatják, hogy az idei szezonban új, korábban ismeretlen szempontokat is mérlegel a közönség, de a többség alapvetően komoly vágyakkal és tervekkel vág neki az idei szezonnak.

Kollégánk a Trend FM gazdasági reality-jében
2021.05.18.
Hogyan készítsen marketingtervet egy vállalkozás? Milyen küldetést, jövőképet vázoljon fel és hogyan elemezze versenytársait? Hogyan pozícionálja önmagát? És – nem utolsó sorban – mennyit költsön minderre? – többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ keddi adásában a Trend FM egyedülálló gazdasági reality műsora, a Mentor.

Hogyan készülnek a nyitásra a hazai cégek?
2021.05.03.
A hazai KKV-k körében 317 cég részvételével zajló, nem reprezentatív kutatást készített a NEST Communications ügynökség hazánk egyik legnagyobb rendezvénytechnikai cége, a Visual Europe Group szakmai közreműködésével. A kutatásban arra voltak kíváncsiak, hogyan hatnak majd a közel egy éves korlátozások tapasztalatai a céges eseményekre. A céges rendezvények helyzetét és jövőjét kutató felmérésben a cégvezetők 74%-a […]

A te márkádnak mire lesz jó a social media új csillaga, a Clubhouse?
2021.04.15.
Itt az új platform, az őrületes tempót diktáló Clubhouse, de miben lehet hasznára egy márkának? Mi vár a regisztrálókra a felületen?

Amikor csak a változás állandó: a legjobb céges válaszok
2021.03.10.
Ahogy az jó szakemberekhez illik, 2019 végén beleástuk magunkat a 2020-ban várható trendekbe, és megpróbáltunk ezekre maximálisan felkészülni. Aztán elérkezett 2020, és úgy tűnt, egyetlen trend van, amit érdemes komolyan venni: hogy az állandó változás az új normális.

A NEST lett a Pek-Snack kommunikációs ügynöksége
2021.02.23.
Az 1998-ban létrehozott, igali központú Pek-Snack Kft. Magyarország meghatározó fagyasztott pékáru gyártója: saját üzleteket tart fenn, 1800 tagból álló franchise-hálózatot üzemeltet, multinacionális láncokat lát el termékeivel, miközben folyamatosan fejleszti kínálatát és szolgáltatásait. A koronavírus járvány előidézte kihívásokra is gyorsan és rugalmasan reagáltak; az „Etesd a dokit!” felhíváshoz csatlakozva az egészségügyben dolgozók részére juttattak frissen sütött […]

Hogyan jelenik meg a kulturális sokszínűség egy adatvezérelt kampányban?
2021.02.10.
Az európai közösség sokszínűségének, valamint a nemzeti régiók etnikai, kulturális, vallási és nyelvi sajátosságainak megőrzése érdekében a Székely Nemzeti Tanács által életre hívott, írdalá.hu néven ismertté vált indítvány sikerét többek közt a NEST csapatának kommunikációs stratégiája és adatvezérelt kampánya támogatta.

Mit tartogat a 2021-es év az online marketingben?
2020.12.30.
A 2020-as év számos kihívást jelentett a kommunikációs és marketing szakemberek számára is. A koronavírus-járvány hatására jelentősen megváltoztak az általános fogyasztási szokások, a világ mondhatni teljes egészében az online térbe költözött. Az alábbiakban arról írunk, hogy a NEST Communications online marketing szakértői milyen változásokat prognosztizálnak a 2021-es évre. 1. A content burnout jelensége A pandémia […]

3 kommunikációs technika, amelyet a sikeres vezetők használnak
2019.03.25.
Akár értekezletet, csapatot vagy céget irányítasz, a kommunikációs készséged megkülönböztethet vezetőként. A kommunikáció messze túlmutat a választékos szavak használatán, magában foglalja a közönség megértését, az aktív hallgatást és az emberekkel való együttérzést. Ehhez magabiztos fellépésre, a testbeszéd irányítására és sok intuícióra is szükség van, de a szóhasználat egyértelműen kritikus fontosságú.

A Facebook-alkalmazottak fele szerint negatív hatással vannak a világra
Nagyjából a Facebook dolgozók fele úgy gondolja, hogy a közösségi felület nincs jó hatással a társadalomra – szivárgott ki egy belső felmérésből. 51%: ez az aránya a Facebook 49 ezer dolgozója közül azoknak, akik úgy vélik, hogy a közösségi háló pozitív hatással van a társadalomra – derült ki egy 2020 októberi belső felmérésből, amiről a […]

5 dolog, amelyet konfliktus során kerülni érdemes a beszélgetésben
Az emberek közötti konfliktus olykor elkerülhetetlen. Arra mutatunk kommunikációs technikákat, hogyan kezeljük ezeket minél hatékonyabban. Az igazuk bizonyításáért, sokan kerülnek olyan helyzetbe, hogy a túlbuzgóságuk miatt hiteltelenné és hatástalanná válnak azok számára, akiket meg szeretnének győzni valamiről.